ПЛАН роботи методичної ради Семенівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №1 на 2020 – 2021 навчальний рік | ||||
Організаційна робота | ||||
№ | Зміст | Термін виконання | Відповідальні | Виконання |
1 | Затвердити план методичних об’єднань | вересень | Хулап Г.М. | |
2 | Скласти графік вивчення стану викладання окремих предметів | вересень | Хулап Г.М. | |
3 | Скласти план проведення відкритих уроків | вересень | Керівники | |
4 | Скласти координаційний графік проведення контрольних робіт з різних предметів | Вересень, січень | Хулап Г.М. | |
5 | Опрацювати методичні рекомендації по вивченню навчальних предметів на 2019-2020 н.р., програми, методичні посібники, підручники. | Серпень, вересень | Хулап Г.М. | |
6. | Скласти перспективний план курсової перепідготовки вчителів | вересень | Хулап Г.М. | |
7 | Скласти план роботи з обдарованою молоддю | вересень | Керівники м/о | |
8 | Інформувати педагогічний колектив школи про нові інструктивні документи Міністерства освіти і науки України, Чернігівського обласного управління освіти. | постійно | Хулап Г.М. | |
Керівники м/о | ||||
9 | Про випуск методичних новин з метою інформування педагогічного колективу про новітні технології навчання. | постійно | Хулап Г.М. | |
Розділ ІІ | ||||
Засідання методичної ради. | ||||
Зміст | Відповідальні | виконання | ||
Вересень | ||||
1 | Підсумки роботи методичної ради школи за 2019 - 2020 н.р. | Хулап Г.М. | ||
2 | Затвердження роботи методичної ради на 2020 - 2021 н.р. | Хулап Г.М. | ||
3 | Мета, засоби та основні напрямки методичної роботи у 2020 – 2021 н.р. щодо реалізації науково-методичної теми | Хулап Г.М. | ||
4 | Інформація про інструктивно-методичні листи Міністерства освіти та науки Україна щодо викладання предметів у 2018 – 2019 н.р. | Хулап Г.М., керівники М/О | ||
5 | Підготовка до педагогічної ради "Про результати моніторингового рівня навчальних досягнень учнів та стану викладання географії" | Хулап Г.М., психолог | ||
Жовтень | ||||
1 | Розгляд списка вчителів, які атестуються та знайомство з планом роботи атестаційної комісії. | Лупан О.М. | ||
2 | Підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін. | Хулап Г.М. | ||
керівники м/о | ||||
4 | Підготовка до педагогічних рад - Створення інноваційного простору нової української школи з метою формування ключвих компетентностей особистості (НУШ) | |||
Грудень | ||||
1 | Курсова перепідготовка вчителів на 2021 рік | Хулап Г.М, | ||
2 | Про проведення шкільних тижнів | Хулап Г.М. | ||
3 | Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури | Хулап Г.М., психолог | ||
Лютий | ||||
1 | Шляхи підготовки випускників до складання ДПА у формі ЗНО | Керівники М/О | ||
2 | Підготовка до педагогічної ради "Про стан ГПД" | Керівники М/О | ||
3 | Підготовка до педагогічної ради "Формування компетентного випускника шляхом упровадження інноваційних технологій та тренінгових методик у навчально-виховний процес" | |||
4 | Система роботи зі здібними дітьми та тими, що мають початковий рівень навчальних досягнень | Хулап Г.М., психолог | ||
5 | Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури | Хулап Г.М. | ||
Травень | ||||
1 | Підсумки роботи методичної ради школи у 2020-2021 навчальному році. | Хулап Г.М. | ||
2 | Підсумки проведення предметних тижнів | Белянко А.М. | ||
3 | Підсумки атестації вчителів | Лупан О.М. | ||
Розділ ІІІ | ||||
Науково – теоретична робота | ||||
№ | Зміст | Термін виконання | Відповідальні | виконання |
1 | Продовжити роботу педагогічного колективу над методичною темою школи: «Створення системи педагогічних умов для забезпечення успішної соціалізації учнів в умовах розбудови нової української школи» | Протягом року | Педагогічний колектив школи | |
2 | Провести: | |||
тренінг «Професійне самовдосконалення та життєве цілепокладання" » | листопад | Хулап Г.М. | ||
- семінар – практикум для вчителів предметників 5-го класу . | січень | Пічевська Ю.А. | ||
психолого-педагогічний семінар "Індивідуальна траєкторія розвитку обдарованої | січень | Хулап Г.М, керівники м/о | ||
Семінар – практикум «Психолого-педагогічна компетентність вчителя» | березень | |||
Круглий стіл "Засоби підвищення ефективності спілкування в системі "учитель-учень" | квітень | |||
3 | Взяти участь у підготовці педагогічних рад школи, розробивши наступні питання: | |||
- Законодавчі документи щодо розвитку освіти України | Серпень | Хулап Г.М. | ||
"Про результати моніторингового рівня навчальних досягнень учнів та стану викладання географії" | ||||
Створення інноваційного простору нової української школи з метою формування ключоих компетентностей особистості (НУШ) (березень) | листопад | |||
Хулап Г.М., керівники М/О | ||||
Про стан ГПД | квітень | |||
4 | Взяти участь у районному конкурсі «Учитель року» | Вересень - січень | Хулап Г.М., керівники М/О | |
, | ||||
Розділ IV | ||||
Підвищення професійного рівня педагогічного колективу | ||||
№ | Заходи | Термін виконання | Відповідальні | виконання |
1 | Коригування перспективного плану атестації педагогічних працівників на навчальний рік | вересень | Хулап Г.М. | |
2 | Створення атестаційної комісії, узгодження її складу з профспілковим комітетом, видання наказу по школі про її призначення | вересень | Лупан О.М. | |
3 | Ознайомлення педагогічного зі списком педагогічних працівників, які атестуються | жовтень | Хулап Г.М. | |
4 | Скласти список педагогічних працівників які будуть проходити атестацію у 2020 – 2021 н.р. | До 20 жовтня | Хулап Г.М. | |
5 | Закріплення вчителів та вихователів, що атестуються за адміністративними та методичними працівниками школи, визначення для кожного кількості уроків , що будуть відвідані, доручення відвідування уроків представниками методичної ради школи та методичних об’єднань | жовтень | Хулап Г.М. | |
6 | Оновлення матеріалів у шкільному куточку атестації педагогічних працівників школи | листопад | Хулап Г.М. | |
7 | Складання графіка проведення відкритих уроків та позакласних заходів. | листопад | Хулап Г.М. | |
8 | Перспективне планування підвищення кваліфікації педагогічними працівниками | грудень | Хулап Г.М. | |
9 | Складання характеристик та оформлення атестаційних листів. | березень | Члени методичної ради | |
Розділ V | ||||
Робота з обдарованою молоддю | ||||
№ | Заходи | Термін виконання | Відповідальні | |
1 | На засіданнях методичних об’єднань розглянути питання: а) роль вчителя в розвитку комунікативних здібностей учнів б) підсумки предметних олімпіад І – ІІІ етапів | Керівники М/О | ||
2 | Поповнити банк даних обдарованих дітей | грудень | Хулап Г.М., керівники м/о | |
3 | Провести шкільні олімпіади | жовтень | Керівники м/о | |
в 6 -11 класах з усіх предметів | Хулап Г.М. | |||
4 | Прийняти участь у ІІІ та ІV турах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, конкурсах, Інтернет олімпіадах | Лютий - березень | ||
Хулап Г.М. |
Коментарi